Pages

Personalize Gift

Monday, January 17, 2011

Sabtu kat UKM..

i woke up early in the morning, bersiap and ready nak menuju ke UKM.. haha menuju ke kolej keris mas.
Actually ada event kat sana, event dye start dari hari ape entah aku pun tak ingat. The main reason i go there sebab ada orang promote kat aku and pada hari sabtu tu ada pertunjukan supercars. Seyes! ada Ferrari ada lamborghini. Naseb baek diorang tak bagi aku test drive, kalau bagi aku dah buat harta dah kereta tu. Lama gak lepak-lepak, dengar orang2 berucap. Okeh samapi tyme nk amek gamba, skali semua serbu daa, dah mcam tu keadaan aku pon malas la nak snap gamba tambah-tambah pulak dorang pakai DSLR aku pakai kamera henfon aku yang cikai ni je. So aku bia la diorang menatap and camwhoring dengan kereta tu puas-puas sementara aku tengok je gelagat dorang. Nak gelak pon ada.

"Tapi macam rugi pulak tak camwhoring dengan kereta2 hebat tuh.. haha! "

No comments:

Post a Comment

Save our Tiger!

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player