Pages

Personalize Gift

Wednesday, January 19, 2011

boleh aku kata aku benci diri aku sendiri?

aku memang suka bagi bebanan kat diri aku sendiri,
aku memang suka buat benda tanpa berfikir,
aku suka cakap tanpa berfikir,
aku ni pemalas,
aku ni jahat,
aku suka sakitkan hati orang lain,
aku suka buat ikut suka hati aku,
aku suka buat benda ikut kepala aku,
aku rebellious,
aku terlalu percaya pada 1st impression,
aku kenkadang terlalu sayang pada seseorang sampai menyakitkan orang tu,
cara aku berfikir ni pelik,
aku selalu tak dengar kata hati,
aku kenkadang nak kta hai, tapi aku selalu ragu-ragu,
aku suka carik masalah,
aku suka lari dari masalah,
aku kuat makan,
aku suka buat benda-benda jahat,
aku suka buat kerja last minute,
aku suka bertangguh,
aku selalu buang masa,
aku bagi pengaruh buruk dekat orang lain,
aku leo, maka aku ego,
aku selalu tak nampak salah aku,
aku cepat sayang pada seseorang, tapi aku selalu sakitkan orang yang aku sayang (bkn kekasih tapi kawan)
aku selalu rasa aku tak layak anggap sesiapa kawan baik
aku suka langgar peraturan
aku kuat bercakap
aku suka buat orang benci menyampah dan meluat dengan aku
aku seorang yang tak pernah-pernah sedar diri,
aku seorang yang tak reti nak menghargai
aku ni kuat mengongkong
aku buat orang lain rimas dan lemas

"ini entry emotional breakdown aku, aku jahat, maka jauhi aku, aku rasa aku perlu jumpa pakar psikiatri kan?"

No comments:

Post a Comment

Save our Tiger!

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player