Pages

Personalize Gift

Friday, January 7, 2011

Berbuku-buku-buku

tengah-tengah khusyuk berblogwalking, tetiba rasa nak buat entri *gedix je* haha
pastu teringat pulak semalam aku ada mention pasal nak beli dua bijik buku kan?
 Kimia ngan english kan2?
So korang jemputlah tenunglah gamba buku-buku neh.

Tak bule nak rotate.. ntah ape gile ntah

tak buleh rotate jugak haihh

Buku kimia tu, perghh tebal gila ah.. hehe *boleh ke kau setadi buku tetebal ni cik Sarah?*
dan korang silalah abaikan meja yang agak bersepah tu ye? :P

Aku rasa mesti ada yang pertikaikan kenapa aku beli buku yang original, napa tak photostate je? kan lagi murah?
Jawapannya:
Ikut suka hati aku lah! 
haha takdelah gurau je.
Kalau boleh memang aku nak photostate
jimat sikit fulus aku *dah la ptptn aku tak masuk-masuk lagi ni*
tapi bagi aku, buku kimia ni memang tak dapat aku nak fotostate macam buku fizik aku sem lepas.
Sebab apa?
bagi aku kimia ni banyak chemical reaction yang ada kaitan dengan kaler-kaler sikit
so aku prefer buku berwarna kalau berkaitan dengan kimia
and one more thing
aku perlukan buku berwarna untuk menaikkan semangat aku study sambil online.
yang buku english tu aku tak tau pulak dalam dia hitam putih je
kalau tau nak gak aku photostate.
Tapi biasanya,lecturere bahasa akan suruh beli buku ori.
Macam buku bahasa German aku semester lepas.
Tinggal satu lagi buku je aku belum beli, buku kalkulus.
Cadangnye nak photostate je.
Tapi kene la jugak cari buku untuk di photostate kan, betul tak? :P

Esok, taktau nak buat apa.
Cadangnya nak jumpa encik lalink sebelum dia balik Batu Pahat.
*dye da dapat keje kat sana, so jawabnye dah takdela aktiviti dating-dating lagi, dating dalam phone ngan webby je la*
and nak pulangkan selipar encik lalink.
boleh pulak tertinggal semalam huhu
nampaknye hari ahad ni akan jad hari paling membosankan sebab takde bende nak buat *study la cik Sarah oiy!*
hahaha~ k la chiow~

encik lalink saya ada dalam gambar ni tapi bukan mamat paling depan tu la hehe

"Mood swing la arini, kejap sedih, kejap takde ape-ape pulak" 

No comments:

Post a Comment

Save our Tiger!

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player