Pages

Personalize Gift

Tuesday, January 4, 2011

Azam Dua Kosong Satu Satu

Korang percaya tak kalau aku kata aku jarang buat azam tahun baru. Kalau tak percaya sila wajib percaya, sebab biasanya aku hanya akan buat azam semester baru, maknenye satu tahun dua kali aku buat -buat azam baru hahaha.. Azam aku ni pulak selalu sangat tak tercapai. hahah... Teruknye aku ni.. ape la nak jadi (kawan-kawan sila jangan tiru perangai saya aku ye?)..

Disebabkan aku rajin and ada banyak masa terluang disebabkan kelas tadi tak samapi 15 minit pown, aku nak la tulis azam tahun semester baru aku ni kat sini. Azam semster baru saya adalah seperti yang berikut:

  • Tak nak ponteng-ponteng kelas dah
  • Datang kelas awal :P
  • Nak belajar semester ni, sem before-before ni memain 90% blaja 10% *padan muka kau, sebab tu pointer kau cukup-cukup makan je*
  • Rajin-rajin tulis nota, bukan copy nota hehe
  • Jangan tunggu nak hantar baru buat tutorial
  • Loading.....
  • Tengok la kalau ada lagi aku hapdate ye?
    Sebab aku tulis azam aku kat blog nih? Supaya aku ada motivasi sikit nak mencapai azam aku ni, yela korang da baca tapi aku tak capai confirm aku maluu~ haha (yakin je la aku ni)..

    sumber: pacik goggle.. Hehehe aku gurau je ni...~




    "Study untuk masa depan bukan study untuk jawab exam ye kengkawan, nasihat untuk diri sendiri jugak ni"

    No comments:

    Post a Comment

    Save our Tiger!

    Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

    get adobe flash player