Pages

Personalize Gift

Monday, November 8, 2010

I'am a dead meat!

Nak tau kenapa aku cakap macam 2..  cube tengok entri terdahulu ni  dan cuba tengok tarikh entri ni..
Sape pandai dye akan perasan something..

cepatla.. perasan tak?

hari ni yakni 8 Nov .. aku ade test BBD2401 and masalahnye disini.. aku tak abes study agy.. *malas punye angkara! syuhh ko setan!!*
ni la buku bagi subjek tersebut
pas2 tengah berkira-kira.. nak pegi exam naik bas ke naik kereta? baju tak gosok lagi *kn formal la malas betul nak gosokbaju*
aku  da setat neves sebenarnye tapi studynye tetap malas..
bukti?:aku masih lagi menghadap blog aku yang tak seberapa sambil menyelitkan satu entri pasal kemalasan aku sendiri.. hadoila..
cuaca hari ni cerah..ok takde kaitan dengan entri aku sila abaikan
hari ni jugak.. aku bangun-bangun je dah selsema.. dah la stok tisu aku dah takde.. ottoke? *pengaruh crite korea.. time kasih kepada cik najwa*

korang tak rase nak marah aku suro pegi study ke? marah la wey... tolong-tolong...

Kepada member-member seperjuangan Good Luck Final Exam hari ni eyh? Ganbatte Kudasai!

"Moral of the story: Sila jangan contohi perangai saya"

No comments:

Post a Comment

Save our Tiger!

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player