Pages

Personalize Gift

Sunday, November 7, 2010

I love their style! (International Edition-hayley williams)

Selama aku hidup ni.. aku memang selalu dikenali sebagai 'minah tomboy'.. ak mmg boyish la senang kata.. sampai sekarang pown.. cume bila umur makin matang macam ni.. tengok pulak membe-membe sekolah dulu da makin cun and ayu-mayu gitu.. sape tak jeles.. huu~ jeles taw2!.. kire aku ni da setat nak sampai seru jadi ladies sikit la.. aku ulang 'sikit la'.. btw aku still suke ngan style yang boyish ngan street style :P


Introducing:
Hayley Williams



okeh.. antara sebab aku suke dye? 
  • bagi aku dye lain dari yang lain
  • i just love dye nye hoodie ngan jacket ngan sweater ngan t-shirt.. nak tgk? klik sini
  • aku suke suare dye gak *sambil nyanyi lagu Paramore*
  • walaupun aku bertudung tapi aku suke gile ngan warne rambut dye n haircut  (aku tak la sampai nak kaler rambut macam 2) korang nak tengok variasi warne rambut dye? orait sila klik sini
  • dye suke pakai sneakers (which 2 je jenis kasut yang aku reti pakai..aku bodoh sikit bab-bab kasut heels ni)
  • and one more thing.. aku suke style dye yang tak carik publisiti dengan pakai baju seksi meksi *yeah!*
dah-dah malas da aku nak tulis sebab aku suke dye.. bagi sesiapa yang suke dye.. confirm korang faham perasaan aku kan?.. 

"Sambil-sambil tu promote paramore jap"


No comments:

Post a Comment

Save our Tiger!

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player