Pages

Personalize Gift

Friday, November 26, 2010

I just sat there and cry...

Hari itu.. hari yang mana aku tak pat nak contact dye.. dari pagi sampai malam.. mesej tak berbalas.. call tak berangkat.. seyes.. hari tu aku rasa cuak, aku rasa terlalu risau.. taktau kenapa.. n later that night i got the answer why.. he was admitted to hospital..dye pengsan pagi tu and naseb membe dye x pegi keje agy n bawak dye pegi hospital.. he was sick.. very.. aku risaw sangat.. sesangat.. i cannot imagine anything happen to him.. never.. Ya Allah.. jauhkanla perkara-perkara buruk dari diri dye..
seriously.. the whole night i just lay on my bad staring at the dark blank night crying untill i fell asleep.. and the next day aku sentiasa membusykan diri aku tuk distract diri dari terlalu banyak berfikir.. sebab setiap kali aku duduk dan tak berbuat apa-apa.. aku jadi sebak dan mula menangis (ye ak pon perempuan jugak.. sekeras mana hati aku, aku boleh menangis walau tak pernah aku tunjuk depan sesiapa.. iar korang nampak aku keras hati xde perasaan.. aku hanya akan menangis depan mereka yang istimewa bagi aku)..
and hari ni dye bg tawu aku dye da ok.. aku bersyukur sangat.. sangat-sangat!! sebab bagi aku dia istimewa.. sangat-sangat istimewa..

"Jikalau b baca entry ni.. silala jaga kesihatan b ek? please~"

No comments:

Post a Comment

Save our Tiger!

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player