Pages

Personalize Gift

Saturday, October 23, 2010

Jeles tau tak?

Korang tau tak ape itu jeles?

Aku tau.. sebab aku ni jenis cepat gak dalam hal jeles menjeles ni

First,
 masa aku main bowling tadi *aku kalah tapi dapatla saguhati nombor berapa aku tak tau sebab belum sempat penyampaian hadiah aku dah cabut lari gi makan kt mines* aku jeles sungguh dengan manusia-manusia yang boleh bermain bowling dengan sangat bagus and aku pulak tak perform masa main tadi *macam hampeh btol aku main tadi!*

Second,
 Balik-balik je aku online da sibuk nak baca blog orang laen,
aku jeles dengan penguasaan bahasa inggeris diorang, aku pulak da berkarat tahap law aku kopek karat tu takde bende yang tinggal la jawabnye.. *deng!*

Third, 
Aku jeles tengok diorang berblogging dari luar negara.. bila la aku dapat study oversea jugak neyh? *stdy pon ciput cukup-cukup makan mana bule.. cube la kau rajin sikit cik Sarah oiy~*

Fourth, 
Aku tengok diowang amek gamba pakai dslr.. *mama bole la bagi Sarah beli dslr please2 tak membazir la~ trust me*

Fifth, 
aku tengok diorang pandai bergaya dalam sopan and tutup aurat lagi.. Jeles siot.. sebab ak jenis tak pandai nak melawa dan bergaya ni.. *turun ke bumi taw aku ni*

Sixth, 
Diorang punye blog and isi kat dalam blog diorang memang buat aku nak membaca blog diorang selalu.. *ohh betapa jelesnye hati aku ni!!*

"Kesimpulannye: banyak lagi kekurangan dalam diri aku yang masih perlu aku perbaiki, termasuk sikap2 aku yang kasar dan sunguh tak ayu hehe..."

No comments:

Post a Comment

Save our Tiger!

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player