Pages

Personalize Gift

Saturday, October 8, 2011

The Big Bad Wolf Book sale! : The Return of The Wolf

The Greatest Book Invasion Mankind Has EVER Seen!

Semalam 7 October 2011, dengan bangganya saya telah menuju ke Big Bad Wolf Book sale!
Memang rambang mata gila! Macam -macam buka ada samapi tak tau nak pilih yang mana *whew!*. Dengan berbekalkan RM33.00 and kad bank (ingat boleh pakai debit card) dengan penuh excited memilih buku.. Pegang guna tangan asalnya, pastu member cadangkan amik kotak. Ok amik kotak pulak.. sampai diorang nak tutup pun tak habis pilih lagi (pegi kol 8 malam.. hahah). Then tetibe ada miscall dari Miza .. so call la balik "beb, tak bole gune debit card la, kalau debit card tu ada lambang visa atau mastercard bole la". terus aku tepuk dahi. Then atas inisiatif Miza dengan abanag lamka, kitorang dapat mintak dorang simpankan buku kitorang, pagi ni patut aku pegi, tapi malam tadi ada latihan handball jadi aku da bangun lambat :P. 

Nak tau tak apa yang aku dapat beli dengan RM33.00 ni?

3 novel dan 1 manga!

dan.. total harganya adalahh:

jeng-jeng-jeng

murah tak? murah tak? biasanya dengan RM32.00 kita baru dapat satu novel kan? :)
and dengan purchase tu aku dapat..:

2 limited edition bookmark dari big bad wolf (sebenarnya satu je.. tapi aku mintak ag satu :P)
Serius! Hari ni nak pegi lagi la..Esok pon, dah hari-hari yang mendatang! :)

p/s: korang nak extra duit tak.. dont worry, bukan MLM pun.. CHURPCHURP je.. nak daftar meh la klik sini :) for free. 

"pergi taw booksale ni.. kalau tak menyesal nanti aku tak tanggung! :P "


2 comments:

Save our Tiger!

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player