Pages

Personalize Gift

Friday, December 31, 2010

Penemuan Baru : Arnab Pelik

Terhangat, Terkini, Termasyuk, Terpaling di nanti-nantikan.










nampak tak aranab dengan carrot dalam gamba atas ni? haha FYI 2011 taun arnab taw (sumber  :pacik google image)

Happy New Year my fellow Follower, friends, family and haters and enemy (baek kan aku? hahah)
Im wishing you all Happy New Year!!
Aku harapkan tahun ni menjadi tahun yang lebih baik buat aku dan korang semua.
Apa ek Azam taun baru korang?
Aku malas nak crite skarang, t kemudian-kemudian la aku cerite.
Kepada budak-budak sekola and student university (nak gune omputih gedixx!)  macam aku ni jangan lupa.. 3 Jan 2010 2011 ni kelas dah setat.. So jangan malas-malas ye?
 tahun ni nampaknye sambut kat rumah je.. hehe~ Korang tengok bunge api tu ingat-ingat la kat aku.

Bubbye 2010 and Welcome 2011


No comments:

Post a Comment

Save our Tiger!

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player