Pages

Personalize Gift

Saturday, December 11, 2010

Future huh?

Boring-boring ni otak agak menjadi ligat berfikir..
dalam masa lagi 3 tahun aku dah nak abes degree
macam mana keadaan aku bila dah bekerja..
yela after all this years blaja je..
belanja inchik ptptn ngan bank pama yang tanggung..
lepas ni dah keje..
nak pegi keje duit minyak lagi..
makan lagi..
law dapat keje betul-betul dekat ngan rumah parents len citer la kan..

nanti da keje..
da takde masa senggang-senggang lepak-lepak cam sekarang..
asal hari tu takde klas.. tros ajak geng kua.. g karok ke.. g jalan-jalan membuang masa and dwet ke..
tengok wayang ke..
nanti da keje?
ada lagi ke masa nak enjoy-enjoy slalu macam ni?
korang maybe akan kata aku tak sanggup nak mengadap kebenaran (sebab aku macam nak blaja lagi bole? walaupun da malas)

pastu.. macam mana aku mengelak pown.. one day aku akan keje jugak kan?..
and kawen..
huu kawen.. bukan aku tanak kawen.. tapi kawen ni sebenarnye agak menakutkan bagi aku..
aku takut aku tak dapat laksanakan tanggungjawab aku macam mana?
aku ni jenis "hurmm lantakla", "uu biala" , "ape-ape jela" a.k.a agak laidback..
ngee..b rileks kay jgn gelabah.. owg tak cakap owg tamo kawen.. heheh

"Bese la bila dah takde mende nak dibuat.. otak ni suke pikir mende2 yang kurang perlu a.k.a merepek"

No comments:

Post a Comment

Save our Tiger!

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player