Pages

Personalize Gift

Sunday, December 12, 2010

Konsep

Aku wonder sebenarnye.. siapa yang patut aku panggil bestfren? bole tak aku consider kucing kesayangan aku yang tido ngan aku and akn mengiau dengan muka penuh risau setiap kali aku bersin? (tang muka tu aku ngaku aku tipu).

Sebenarnye selama aku hidup kat muka bumi ni.. aku bukan la takde bestfren pown.. ada tu ada..
tapi makin hari aku meniti hidup sebagai mahasiswi neyh aku rasa aku pon dah tak reti nak kategorikan sumone tu bestfriend aku atau tak.. takut jugak aku je anggap orang tu bestfriend aku tapi manusia tu tidak menganggap aku sedemikian? mungkin jugak sebab aku ni ejnis yang sekasar-kasar umat orang lain takut nak dekat dengan aku? ataupun yang dilabel sesetangah manusia yang tak kenal aku dengan perkataan yang aku tak akui "sombong".. (aku sombong ke?)

Penah sekali mak aku terkajut ngan statement aku dengan berkata "takde bestfwen pown" .. mak aku terkezut yang amat.. haishh aku sampai tataw nak explain.. pastu selama hampir setengah jam jugak aku kene bebel..

sejak jadi mahasiswa aku dah makin menjadi seseorang yang bergantung kepada diri sendiri.. sebelum ni aku banyak bergantung pada orang lain.. pegi makan pown nak ajak membe.. sekarang sendiri maybe lebih baik.. kalau ade yang nak mngikut of course lagi best.. tapi masuk part tolong tapaw 2 kureng sikit..hahah (dasar pemalas)

konsep bestfriend.. apetah.. aku makin tak faham.. mungkin aku perlu seseorang terangkan kat aku..

"bestfriend, friend, buddies, tomodachi.. aku dah makin tak faham"

No comments:

Post a Comment

Save our Tiger!

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player