Pages

Personalize Gift

Friday, August 27, 2010

Tabik Spring!

Keinginan untuk aku menulis di blog ni selalunya datang selepas ak membaca blog hebat orang lain.
Kiranya macam satu daya tujahan yang membuatkan diri ini nak menulis.
Kagum!, satu perkataan yang aku boleh katakan kepada blogger-blogger tegar tersebut, kerana apa? kerana mampu membuatkan seorang aku yang malas menulis ini menulis. Tahniah!

Kadang-kadang aku tertanya-tanya, apa yang membuatkan mereka begitu aktif menulis?
adakah kerana minat? adakah kerana ingin meluahkan perkataan-perkataan yang tak mampu dituturkan secara lisan, adakah mencari publisiti?, atau hanya kerana suka-suka dan cuba mengikuti perkembangan semasa atau kata lainnya trend? Atau mungkin kesemuanya sekali?
Bagi diri aku, aku menulis kerana suka-suka tapi jauh sekali kerana mencari publisiti. Bagi aku, dengan adanya blog ini, aku mampu ber'blogwalking' dan bertemu dengan blog-blog hebat yang memberi aku inspirasi untuk menulis. Atau kata mudahnya untuk mengisi masa lapang.

"Aku betul-betul tabik spring sama blogger tegar!"

No comments:

Post a Comment

Save our Tiger!

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player