Pages

Personalize Gift

Friday, August 27, 2010

Senioriti?

Apa itu senioriti?
Apa fungsi senior?

Aku pernah menjadi junior dan aku jugak pernah jadi senior..
Tapi aku masih tak faham (sebab ak pena jadi senior yang tak berapa nak senior)

adakah tujuan senior junior ni hanya untuk

menunjukkan kekuasaan seorang senior?

menunjukkan betapa kecilnya seorang junior?

menunjukkan atau memberi tujuk ajar realiti hidup oleh senior kepada junior?

meletakkan segala beban kepada junior?

atau menunding jari dan menyalahkan junior?

siapa-siapa yang boleh terangkan kepada aku yang masih lagi keliru...


"aku bukan nak menyokong mana-mana tapi aku sekarang ialah senior yang dah jadi junior.. dan fenomena di sini agak menyakitkan hati aku.."

No comments:

Post a Comment

Save our Tiger!

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player