Pages

Personalize Gift

Sunday, August 29, 2010

Hati dan perasaan...

Kata orang "Bagilah peluang pada orang yang menyayangi kita"

ye.. kini aku nak bagi peluang..
dekat siapa?... jeng3..
Aku mahukan kepastian..
Sebab aku bukan sesiapa,
Aku tak perfect, aku tak cantik, aku cuma aku..
Jadi aku nak seseorang yang boleh terima aku seadanya.. *well siapa yang tak nak?*

Satu ayat yang aku jumpe dalam Fesbuk:

"Love is a cycle, when you love, you get hurt, you hate.
When you hate, you try to forget, you start missing.
And when you start missing eventually you'll fall in love again.. "

Aku suka ayat itu.. bagi aku memang ada kebenarannye..



"Pikir-pikir balik.. entah kenapa sekarang ni aku makin rajin pulak update blog nih..
and aku rasa aku tahu sebabnya..tapi taknak cakap dekat sini.. "

No comments:

Post a Comment

Save our Tiger!

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player