Pages

Personalize Gift

Thursday, April 8, 2010

Kalau la kan..

kalau dulu aku amik jalan lain
kalau dulu aku tak memain
kalau dulu aku menghargai setiap detik saat yang ada
kat mana eark aku sekarang?

kalau dulu aku tak buat apa yang aku buat dulu
kalau dulu aku denga cakap mereka
apa yang jadi sekarang eark?

Tapi yang pasti aku dah taknak menoleh ke belakang lagi..
aku adalah aku hari ini yang terbentuk oleh masa-masa lalu aku..
apa yang perlu aku buat ialah menggunakan semua saat dan ketika ini untuk maju kedepan
dan terus kedepan..
dan mengabaikan kesemua kalau yang menjadi batu penghalang...

"haha tiba-tiba terasa untuk menulis entri sedemikian rupa... lalaaa"

No comments:

Post a Comment

Save our Tiger!

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player