Pages

Personalize Gift

Thursday, April 15, 2010

Aku masih mampu bertahan...

Aku masih mampu bertahan menghadapi semua ni,
aku tahu aku insan yang tak sempurna,
begitu juga yang lain,
Aku tahu aku ni bukanlah sesiapa untuk dihargai,
Aku jugak tahu,
Aku hanyalah teman untuk dipergunakan,
tapi takpe,
aku redha je,
dah tak lama dah pon,
lepas ni masing-masing akan bawak haluan sendiri jugak,
sebab tu aku kata aku masih mampu bertahan,
Aku dah tak kisah dah,
kau nak berterima kasih atau tidak dengan apa yang aku dah buat untuk kau selama ni,
lantakla,
tapi jangan risau,
aku halalkan semuanya,
dan aku mengharapkan yang sama..

Jangan risau kerana...Aku masih mampu bertahan...

"Aku masih mampu bertahan..serius...bukan niat nak menyakitkan hati sesiapa, cuma ingin meluahkan perasaan dan demi membuang semuanya dari hati..."

No comments:

Post a Comment

Save our Tiger!

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player