Pages

Personalize Gift

Tuesday, April 27, 2010

Alasan yang tak berapa nak banyak

Hari ni aku nak balik dah..
flight kol 2.30 petang..
Aku cume memikirkan..kat rumah tentu-tentu aku akan kurang mengupdate blog neyh..
Antara sebab-sebabnye:
  1. umah pki dial up.. tapi bapak aku kata jangan pakai lama-lama mahal bil katanya
  2. kitorang juga pakai celcom broadband tetapi menggunakan henfon bapak aku sebagai modem jadi.. 
  • 1st: aku kena tunggu bapak aku balik keje
  • 2nd: adek aku tu gile on9 gak.. so kena berebut dan tunggu turn..
Jadi as a conclusion..aku maybe akan jarang on9.. haha..
tp sape tawu aku tibe-tiba nak bli broadband sendirik?

so wanna say buhbye for today~ Buhbyeee

No comments:

Post a Comment

Save our Tiger!

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player