Pages

Personalize Gift

Thursday, April 28, 2011

Aku seorang student, maka aku ada Final exam.

Walaupun bagi aku, exam ni satu perkara yang sangat membazir kertas, dan aku adalah seorang yang gile pemalas nak study (jujur gle!).. aku tak dapat nak lari dari exam ni... 

pacik google: aa~ T.T


Sekarang exam dekat universiti ni mana ada guna sangat soklan objektif ni.. law ada mungkin buleh gune care dibawah ni:

sumber google: dr anime peberet saye : k-on
takkan saya nak buat macam ni pulak untuk soklan subjektif and short essay:

sumer : pacik google.. maaplah sexay cket

saya malas setadi tapi saya nak score hebat-hebat:
sumber pacik google

ni jadual exam sy kali ni:

abaikan kehadiran tuh,,, dorang tak masukkan abes agy :)

Kesimpulan di sini , saya ingin anda mendoakan saya agar berjaya jawab and semua dapat A law x sy akan mengamuk  macam di bawah: 

sumber pacik google - ganas x? haha

haha tipuu jek.. maybe kn pelangkung  ngan my mama sampai pengsan kot? haha :P

"Doakan saya taw-taw-taw-taw.. soley2~"


8 comments:

  1. gud luck. jawab paper main2 tau..

    ReplyDelete
  2. time kasih~ jawab paper mmg maen2..tp jwb exam btol2 :P

    ReplyDelete
  3. exam tu berpaper kan. jawab la main2 k. hehe

    ReplyDelete
  4. ouh~ yeke? hahah br perasan ms exam td.. heheh.. okeh.. nak men ap ms exam ek? ade idea x?

    ReplyDelete
  5. kak sarah poyo santeknyer anime tu tp kak sarah kan boncet eheh

    ReplyDelete
  6. aa... eza jht,, anime tu bagi semangat laa~

    ReplyDelete
  7. main2 mata dengan orang sebelah. hehe

    ReplyDelete
  8. hehhe~ bahaya.. t dorg kt sy mniru plak.. susa2

    ReplyDelete

Save our Tiger!

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player