Pages

Personalize Gift

Wednesday, March 23, 2011

Work, Play, Eat and LOL

Tajuk konon nak tiru EAT PRAY LOVE.. hahah sungguh gedix!
Entri ni pasal kitorang berempat (Saya, Miza, Lina and Fera) jadi volunteer part-timer masa Eco Homeshow 2011 kat Sunway Pyramid Convention Center.
Penat ada, seronok ada, lawak ada, geram ada, lapa ada, kenyang ada, sengal ada, mereng pon ada :P
Disebabkan harini malas sangat nak type.. so mari lihat entri banyak gamba ini..

Kat sini kami WORK

exhibitor! :P 

Masa exhibition ada banyak makanan! :P

Lepas da siap WORK, kitorang EAT kat sini :)

Disebabkan terlalu lapa saya snap gamba pokok hiasan ni sungguh xde motif

saya juga turut snap gamba membe saya ni.. tapi dia kaver plak muka dia


Saya EAT alfredo spaghetti (kot..lupe) , Fera pon makan ni, Miza dan Lina makan mee kari laksa :)
Lepas makan kitorang pergi PLAY bersama dengan encik Maqruf Lim.. Maen bowling tetapi takde gamba sebab saya seronok sangat main bowling dan LAUGH OUT LOUD besama-sama! 
Selain tu ada benda best kat sini!
"Memang seronok giler ah! awesome abes! tapi kurang snap gamba, banyak dekat phone mereka-mereka yang laen! wee~ " 




No comments:

Post a Comment

Save our Tiger!

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player