Pages

Personalize Gift

Sunday, December 18, 2011

So what?

Hari ini aku buat entri ganas-ganas, sebab hati tengah panas teringat kan kata-kata seorang member berkenaan seorang minah ni yang dengan terang-terangan nye memerli ye? kau fikir aku heran ke'jilaka'an mulut kau? kalu kau boleh buat mulut jilaka kau why not me la kan? tak suka post pasal gaduh-gaduh kat blog? BTW kau pegi check balik.. ada lagi ke post tu? aku dah bagi tau ni blog aku, aku cerita apa aku nak kat sini, kalau kau tak suka, takyah bukak atau bila terbukak *sebab kau dah bukmak blog aku* kau g klik butang merah yang ada pangkah kat atas tu. tak susah pun.

weh, kau takyah nak berlagak baik. please. tolong. ramai dah kenal perangai kau aku rasa. dan jugak kejilakaan dan kepuakaan mulut kau yang suka mem'babi'kan kawan-kawan kau. 

don't worry la. seba kau aku takyah nak amik chill pill pon. aku cakap ni pun dah cukup sopan dah aku rasa. hidup lah dalam dunia kau . syuhh-syuuhh.. pegi main jauh-jauh.

ape-ape pon terima kasih dekat cik Azizah Mohd Hazedi sebab kenalkan belog Jilaka kat aku sampai aku guna perkataan jilaka :P  tapi aku check tadi blog tu dah tak wujud pulak.. entahlaa

No comments:

Post a Comment

Save our Tiger!

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player