Pages

Personalize Gift

Sunday, June 19, 2011

hoy hoy ya hoi..

next week insyaallah aku akan jadi seorang pekerja..
heheh.. keje temporary jek.. cuti ni dari nak membina badan baek g keje,, duit masuk, insyaallah badan pun surut la kot, bekerja la katekan.. hek3..
aku ni tak hebat nak carik keje2 ni.. gaji pon ade la sikit.. at least aku ade pengalaman and aktiviti nak di buat.. aku tak harap gaji besar pun, asal bergaji sudah, wakaka.korang yang len cuti ni buat apa? takan holiday sampai berbulan-bulan? keje ke? jadi suri rumah ke? jadi tukang masak ke? jadi bibik ke? or buat aktiviti membuta dan membina badan? serius aku takde idea nak tulis apa dalam blog ni.. aku tak minat pulak nak crite pasal perjalanan percintaan aku tak buleh belah . hahaha.. merapu merepek serta kerepek je ni.. dah sohih-sohih tengah takde idea..

" korang ada tengok showdown tak? sape feveret korang?" 

No comments:

Post a Comment

Save our Tiger!

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player