Pages

Personalize Gift

Tuesday, January 26, 2010

Melda Ahmad-Putus (ngan chord gitar skali)

A#m D#m
Aku duduk sendirian di kamar ku
F A#m
Menangis kesepian kerna mu
D#m G#
Kau tinggalkan aku
C# F#m
Kau cari yang lain
D#m F
Tergamakmu merobek hatiku
A# D#m
Tapi setelah kau pergi aku
F A#
Mendapat lebih baik darimu
D#m G# C#
Dia hargai aku dia sayangi aku
F#m D#m F
Lebih daripada mu
D#m G# C#
Aku ingin kau tahu betapa ku gembira
A# D#m
Tidak lagi bersama mu
D#m G# C#
Namun pastinya nanti kau akan sedari.
D#m F A#m
Yg kau perlu cintaku


 hahaah lgu neh bez gle~ ak stuju ngan kt2 c melda ahmad ni..bubbye dear D..ur juz a history...smoge gmbire ngn gf bru ngko...

No comments:

Post a Comment

Save our Tiger!

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player